donderdag 5 december 2013

5 December: Surprise tijd!!!

5 December, pakjesavond en natuurlijk surprise tijd. Zelf doe ik niet meer echt aan Sinterklaas wij vieren de laatste tijd alleen nog maar kerst. Maar ik vind het toch altijd heel erg leuk om een surprise te maken voor op school. Dit jaar heb ik mezelf echt overtroffen. Vaak begin ik te laat aan mijn surprise en wordt het op het laatste moment nog iets in elkaar flansen. Maar deze keer ben ik op tijd begonnen! Ik zet de foto's natuurlijk nu pas op de blog want anders zou het geen verassing meer zijn voor diegene waar ik het voor heb gemaakt.

Hier de foto's van de surprise en die van mijn broertje staan er ook nog bij.


Zie hier hoe ze zijn gemaakt:


Reuzen cupcake:

De toef is gemaakt met papier maché (behangplaksel + krantenknipsels) op kippengaas: 


Op de toef heb ik nog kraaltjes geplakt als versiering. en als cakeje heb ik een rond stuk karton onder de toef geplakt:


Als laatste het bakje:


En nu in is hij klaar!!! Inpakken maar.



Ellis was er blij mee, dat doet me goed!


Schattige kangoeroe:

Gemaakt door mijn lieve broertje Ishi en ook een beetje door mijn moeder. ;)




Laat in de reactie of op Facebook een foto achter van jouw Sinterklaas creatie, zodat anderen hier ook inspiratie vandaan kunnen halen! Fijne Sinterklaas!!! groetjes Enoah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten